piątek, 23 sierpnia 2013

OH GOD!

                                      ♥SIEMA,NO♥

DZISIAJ JADŁAM MISIE KREMISIE.
Kończą się wakacje! :c
Z taką myślą chodzę cały czas codziennie - dzień, w dzień!
Trudno mi powiedziec, czy zmarnowałam ten czas wolny, czy raczej wykorzyształam w 100%
Raczej nie wydaje mi się, że przesiedziałam przed laptopem dwa miesiące xd.
Ale też te wakacje nic nie zmieniły w moim życiu.
ZACZĘŁAM GRAC W LOLA.
To chyba jedyna zmaina:D
Dlaczego tak piszę?
Bo doszłam do wniosku, że już czas podsumowac te wakacje.
Czekałam na nie od połowy roku szkolnego. A teraz się skończyły.
ALE.
W SUMIE.
Chcę iśc do szkoły, bo idę w tym roku do gimnazjum.
Poznam nowych ludzi, z którymi będą nowe odpały:D
CIESZĘ SIĘ:3

A co do zdjęc.
Inspirację zaciągnęłam z bloga pewnej dziewczyny:))
Obrabiając zdjęcia doszłam do wniosku, że oczy powiedzą wszystko, tylko trzeba się im przyjrzec dokładnie.
Może wy też dostrzegacie różne emocje w moich oczach - tak jak ja:D
(to moje oczka*o*)











Hehehz. NA niektórych nawet widac soczewki kontaktowe:))

xoxo, Brennie:**


1 komentarz:

Komentarze mile widziane :))