sobota, 17 sierpnia 2013

LAZY DAY.

                                            ♥HEJ KOCHANI♥

Wydarzyło się coś ciekawego?
-NIE.

Poznałaś kogoś nowego.?
-NOPE.

Byłaś gdzieś.?
-NO.

TO CO DZIŚ ROBIŁAŚ?!
-nic



No właśnie! Nie robiłam nic, oprócz tego, że napisałm posta, zrobiłam zdjęcia, zjadłam i przeglądałam FB.
Nie mogę dojśc do tego, że już za dwa tygodnie będę w gimnazjum!
Nowa klasa, nauczyciele, klasy. WSZYSTKO NOWE!!!
Sama myśl, że "POBUDKA O 6:30" przyprawia mnie o dreszcze!

(mam jakąś krzywą buzię :o)


Muszę coś zrobic.!
MUSZE .
I znalazłam tę cudną stronę*o*:
Idę się zabrac za kosz z papieru!
TAAAAK!
xoxo, Brennie :**




7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna jesteś i bardzo fajny blog!

    Obserwuję!
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia świetne :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i ciekawy blog ;)
    Jeszcze nie raz tu wpadnę, bo wydajesz się być interesującą osobą :)
    Fajne fotki ^^

    Jeśli znajdziesz czas to wpadnij i skomentuj :

    be-yourself-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Wstawiłam nowego posta i proszę skomentuj go dla mnie to bardzo ważne. Z góry dziękuję.

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też idę do gimnazjum :> Ja mam pobudka 5.50 (pociąg 6.41) :)

    Obserwuję Twojego bloga pod nazwą "I love my life". Liczę na to samo :) Jeśli zaobserwujesz, napisz w komenarzu.

    i--love--my--life.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :))